Ako to všetko dopadlo


Alebo by som mala napísať "ako som zasa raz zachránila Vianoce" ?
Tak ako každý rok sa začne predvianočnou nočnou morou, tak potom príde šťastný koniec a zachránené Vianoce sú na svete.
Darčeky pobalené, stromček ozdobený, jedlo navarené (a tento rok sa mi aj dokonca podarilo), perníčky nakoniec nevyzerali až tak zle (a dokonca už sa všetky zjedli) a aj potrubie pod drezom som opravila. Aj kúpeľňu som stihla dať do poriadku. Skrátka som to zas a znovu zvládla. Nepíšem to aby ste ma chválili, ani aby som sa pochválila sama, ale skôr preto, aby ste vedeli, že aj keď to veľakrát vyzerá naozaj beznádejne, nakoniec sa všetko dá zvládnuť.


Jediné čo som nezvládla, je môj notebook a photoshop, ktorý stále nefunguje :( A aj preto Vám nemôžem teraz napísať všetky články, ktoré by som veľmi chcela. Ibaže ja sa nevzdávam a tak skúsim ešte niečo vymyslieť. Držte palce a hádam sa vidíme (alebo skôr vy vidíte) ďalší článok :) 
Šťastný nový rok vám ešte nepoprajem, pretože som neprestala dúfať, že ešte prídem zo Silvestrovským článkom, ale predsa len keby náhodou nie  nájdete ma na insta (ihlow.sk)!!!


PS: Fotky nič moc, keďže ich nemám stále kde upraviť, ale aj na tom sa pracuje :)

0 komentárov: