Vianoce sa blížia

source: pinterest.com
SK: Tak konečne mi to začalo dopaľovať. Doteraz som to ešte nevnímala, ale máme po Mikuláši a ja už začínam registrovať, že sa nám blížia Vianoce. 

Vianoce mám rada, občas je to zhon a stres a nikdy veci nedopadnú tak ako by som chcela. Ale už mám dosť rokov a za sebou už dosť Vianoc aby som si to uvedomila. Neprestávam sa snažiť a plánovať si veci, ale zároveň s plánovaním si stále pripomínam, že nezáleží na tom či bude všetko nachystané tak ako som si dopredu naplánovala. Už viem, že podstatné je byť s ľuďmi, na ktorých ti záleží. Či už budem v teplákoch sedieť pred telkou a miesto krásnych vianočných koláčikov, ktoré zhoreli sedieť v zadymenej, neupratanej izbe a napchávať sa kúpenými keksami z obchodu, alebo či bude všetko vyzdobené a zvončeky budú cinkať zo stromčeka, je to jedno. Hlavne, že tam so mnou budú moji drobci a budeme v pohode. To je to najdôležitejšie. 
To ostatné je len pozlátko, ale priznajme si, že s ním sú Vianoce krajšie :D
No a tak by som Vás chcela trošku nakaziť Vianočnou náladou a dať Vám zopár Vianočných tipov. 
Postupne Vám ich popridávam na blog a dúfam, že Vám možno pomôžu, možno Vás inšpirujú a možno Vám aspoň privodia tú správnu Vianočnú náladu :)

EN: I just now know, that Christmas is comming :D I like Christmas. Sometimes it´s so stressful, but I know I can do it. It´s so easy. Just I need remember on the important things. For me it´s family. No matter how looks my house or if I have beautiful christmas cookies. More important is who is with me. 
But with this things around it´s more beautifull! So I have something tips and inspiration for you!
Gradually I add articles to the blog and I hope it can help you or inspire you!


source: pinterest.com
source: pinterest.com

0 komentárov: