Mexico


SK: Mexiko je pre mňa krajina plná slnka a tepla a samozrejme farieb ako červená, čierna a žltá. Ak si ešte pamätáte na moje prvé fotky zo spolupráce zo skvelou Slvenskou designérokou Jenny Jeshko, ktoré boli ladené do športového štýlu (nájdete ich TU), tak môžno tiež viete, že som Vám sľubovala aj iné stylingy. Toto je jeden z nich. Inšpiráciou mi boli hlavne Filmy s Mexickou tématikou, niečo na spôsob Mexických banditiek :)

Bordový vzorovaný top a úžasné nohavice sukňového strihu sa na to myslím hodili dokonale a ako skvelá bodka za vetou to doplnil aj nádherný ručne vyšívaný náhrdelník, samozrejme od Jenny Jeshko. 
Mimochodom ak sa Vám jej veci páčia, ešte oveľa viac ich nájdete aj na jej webe alebo na facebooku. Oplatí sa pozrieť!
A viac ich uvidíte aj u mňa na blogu pretože ešte mám pre Vás pripravené dva ďalšie stylingy a to na téma Hippies a Angels. 

EN: For me, Mexico is country full of sun and color like red, black or yellow. Remember you my first photos from collaboration with great Slovakia designer Jenny Jeshko in sport style (HERE) ? So here is another styling with her clothes. I was inspired with Mexican movies. 
Amazing top, skirtpants and awesome handmade necklace are perfect for this style.
If you like Jenny Jeshko stuffs, you can find more on her website or her facebook.
And more you can find on my blog too so soon, becouse I have prepared two another stylings on theme Hippies and Angels.

top, skirtpants, necklace: Jenny Jeshko /  skirt: secondhand / jacket: Foxy Green / hat: H&M / boots: Humanic / sandals: MT Shoes







Special thanx for Jenny Jeshko!
Photo by Charlie Charlesson 
edit by Viktor & me 
model: Miška
styling, mua & model me:

0 komentárov: