It´s Time the Truth


 I know this article comes later than I promised, but from the truth you never miss anything (don´t run away anywhere, it just sounded poetic :D). Everything what you asked will be answered now.
You are not asking a lot but I have good news for you - this article doesn´t stop there. You can still ask anything you are interested HERE. And if it collects more questions, or will question on long story, so I will write another article with the answers.

1. Nikola Straková: Me wondering what you do, what do you do, work, study or something? 
Now in addition to blogging and produced my own stuff (clothing, jewelry, and all I think of) is dedicated to my children. So don´t study, don´t work because I'm on maternity leave. Before I left on maternity I worked as a graphic designer. 

2. Missy May: How are you? 
Okay, thank you: D 

This time the questions really weren´t many :D, but never mind, each question must be answered, even if the only one :)

SK: Viem, tento článok prichádza neskôr ako som sľúbila, ale pred pravdou človek nikdy neutečie (niežeby som niekam utekala, len mi to znelo poeticky :D). Všetko na čo ste sa pýtali vám bude teraz zodpovedané. Nepýtali ste sa veľa ale mám pre vás dobrú správu - týmto článkom to nekončí. Stále sa môžete pýtať čokoľvek čo vás zaujíma TU. A ak sa nazbiera viac otázok, alebo bude otázka na dlhé rozprávanie, tak napíšem ďalší  článok s odpoveďami.

1. Nikola Straková: Mňa by zaujímalo čo robíš, čomu sa venuješ, či pracuješ, študuješ alebo tak?
Momentálne okrem blogovania a vyrábania vlastných vecí (oblečenia, šperkov a všetkého čo ma napadne) sa venujem mojim deťom. Takže neštudujem, nepracujem pretože som na materskej. Predtým ako som odíšla na materskú som pracovala ako grafička.

2. Missy May: Ako sa máš?
Dobre, Ďakujem :D

Tentoraz tých otázok naozaj nebolo veľa :D, ale nevadí, každá otázka musí byť zodpovedaná, aj keď bude len jedna :)

9 komentárov:

  1. Ty už si mamička? Wow! Veľmi mlado vyzeráš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. u look so pretty in the pic....

    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stunning pic! I love the camo jacket!
    ♥XO♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No teda, tak z teba je tvorivá mamička :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D jj tvorivá som už bola a neskôr som sa stala aj mamičkou :)

      Odstrániť
  5. Taky bych tě na maminku vůbec netipovala, vypadáš krásně, mladě :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hello Foxy,
    I just followed you too - my red rose isn't showing up yet, but I'm sure it's just blogger and will show up soon. This is such a pretty picture of you. It's nice to know more about you, Foxy. I see you were a graphic designer. My daughter, Jess, has a degree in Interior design. Hope you have a lovely day.

    ~Sheri

    OdpovedaťOdstrániť